Írt egy cikket, most hogyan szerez olvasókat?
Böngészhet az interneten, és szó szerint több ezer sikertörténetet olvashat, olyan emberekre összpontosítva, akik vagyonukat az online marketing révén szerezték meg. Ezeknek az embereknek a többségében valami közös van: Mindannyian cikkmarketinget használtak webhelyeik népszerűsítésére. Ebben a cikkben elmagyarázunk néhány kulcsfontosságú pontot, amelyeket tudnia kell erről a marketingmárkáról.
A tartalmának tájékoztatnia és szórakoztatnia kell az olvasót. Az informális írás a legjobban összekapcsolja az olvasót. Még a technikai vagy nehéz témákat is könnyebben olvasható stílusban lehet kezelni. Az unalmas tartalom elveszítheti olvasói figyelmét, ami károsíthatja a terméket.
Húzza be az embereket. Az olvasók kíváncsiságukat szeretnék kielégíteni. Ha feltesz egy kérdést, vagy elgondolkodtatja őket webhelye címében, az olvasókat vonzza, hogy megtudja, mi a válasz. Használja ezt az előnyére, ha behúzza az olvasókat a webhelyére, és remélhetőleg ragaszkodni fognak az érdekes tartalomhoz.
Hozzon létre egy ellenőrzőlistát legalább öt olyan cikk könyvtárból, amelyek magas rangot képviselnek a népszerű keresőmotorokban. Ez segít elkerülni a saját maga által végzett többletköltségeket. Időt és pénzt takarít meg, miután időt szakított a használható első ellenőrző lista elkészítésére.
Amikor a következő cikk első vázlatát készíti, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészül. Az ilyen részletek fölött izzadni a kompozíció közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat befejezése után. Gyorsabban fog írni és jobban is.
Előfordulhat, hogy az olvasók nem értik pontosan, hogy mit szeretne, ezért győződjön meg arról, hogy a cikk marketingkampánya a lehető legmagyarázóbb. Nagyon közvetlen akar lenni az olvasóival, és kifejezetten elmondani nekik, hogy mit akar tőlük, és mire van szüksége tőlük. Ne titkolózzon itt.
Ha úgy találja, hogy cikkei nagyon jó minőségűek, fontolja meg egy e -könyv létrehozását és átadását olvasóinak. Nyereményjátékot tehet, ami nagyobb forgalmat eredményez. Ki nem szeret nyerni valamit? Miközben megpróbálják megnyerni az e -könyvet, látni fogják, mit kínál még, és ez eladáshoz vezethet.
Hiányzik az ötlet írás közben? Az írás nézőpontjának megváltoztatása érdekes módja lehet új cikkötletek létrehozásának. Például, ha utazási cikkeket ír, megpróbálhatja megcélozni egy adott személycsoportot. Írhatna tanácsokat családi nyaraláshoz. Vagy írjon az idősebb utazók sajátos nehézségeiről. Mutassa be a megoldásokat az Ön által írt cikkekben, és a munkája mindig keresett lesz.
Használjon sok érzelmes szót az írásában, hogy magasabb kötődést hozzon létre olvasóihoz. Ha túl hidegnek és ügyesnek hangzik, sokan elkerülik webhelyét, ami azt jelenti, hogy kevesebb terméket fog eladni.
A hatékony cikkmarketing egyik fontos technikai vonatkozása, hogy különböző hosszúságú mondatokat használ írás közben. A rövid mondatok a leghatékonyabbak, de az ismételt rövid mondatok megdöbbentőek. A hosszú mondatok megmagyarázhatják az összetettebb ötleteket. Valószínűbb azonban, hogy megzavarják és lelassítják az olvasókat. Az ideális cikk mindkét adag egészséges adagját használja.
Bár ebben a cikkben jó néhány nagyszerű cikkmarketing tippet ismertettünk, még mindig tudnia kell, hogy sokkal több mindent kell tudnia a webes üzletről általában. Segít, ha mindig hajlandó diák lenni, és nem feltételezi, hogy mester. Tehát ne felejtsen el olvasni további tippeket a cikkek marketingjével kapcsolatban.