Titkok. A közösségi média marketing szakértői remélik, hogy nem tanulja meg
Nehéz lehet új módszereket találni vállalkozásának népszerűsítésére. Szerencsére a közösségi média kiváló lehetőséget biztosított a vállalkozások tulajdonosainak az új ügyfelek elérésére. Íme néhány nagyszerű módszer arra, hogyan használhatja a közösségi médiát webhelye vagy vállalkozása marketingjéhez, hogy az interneten és azon kívül is boldoguljon.
Annak érdekében, hogy egy új vállalkozás megszokja a közösségi média marketingjét, kicsiben kell kezdenie. Ha kicsiben kezdi, akkor lehetősége nyílik megcélozni azokat az ügyfeleket, akik az Ön által eladott termékek megvásárlására törekszenek. Először nem akarja túl sok helyen hirdetni webhelyét, mert tudnia kell, mi működik és mi nem.
Annak érdekében, hogy minél több látogatót vonzzon, népszerűsítse webhelyét a közösségi oldalakon keresztül. A közösségi oldalakon az a nagyszerű, hogy rengeteg célzott forgalmat tudnak elküldeni Önnek. Még akkor is, ha a fülke kicsi, akkor is minőségi látogatókat küldhet Önnek, akik nagyobb valószínűséggel vásárolnak valamit az Ön webhelyéről, mert már érdeklődnek a termék iránt.
Ha a közösségi hálózatokon nagy számban szeretné követni, nem csak a termékek nyomására van szükség. Ehelyett adjon értékes tartalmi cikkeket vagy más, kiváló minőségű webhelyekre mutató linkeket, amelyek hasznos információkat nyújtanak a termékterületéről. Vezessen versenyeket, tegyen képeket és tegyen fel kérdéseket. Csatlakoztassa olvasóit annak érdekében, hogy ösztönözze a hangjukat a vállalkozásával kapcsolatos beszélgetésbe. Menjen a termék elkötelezettségére a termék elhelyezése helyett. Amennyire csak lehetséges, vezesse ügyfelét, hogy kapcsolja össze márkáját identitásával. Képzelje el, hogy a termékét vagy szolgáltatását választja életmódbeli választásként, nem pedig költségvetési választásként.
Használja a Facebook szavazás funkcióját. Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy olyan szavazást hozzon létre, ahány különböző válaszra van szüksége, hogy a barátai kitöltsék. Ez nagyszerű lehetőség lehet arra, hogy visszajelzést kapjon termékeiről, és arra ösztönözze barátait, hogy lépjenek kapcsolatba veled és egymással.
Ha a közösségi hálózati médiumok olyan helyek, amelyeket forgalmazni szándékozik, ne feledje, hogy a közösségi média felhasználóinak úgy kell éreznie, mintha hallaná őket. Más ügyfeleknek ugyanaz lehet a kérdése, mint a kiküldöttnek. Mindig meg kell mutatnia, hogy érdekli őket a véleményük.
Ha a közösségi médiát használja egy termék vagy szolgáltatás forgalmazására, ügyeljen arra, hogy minél több médiumot használjon. A Facebook kiváló marketing eszköz; más oldalak, például a Twitter és a MySpace is meglehetősen értékesek. Számos webhely használata garantálja a vállalkozás maximális expozícióját.
A hatékony marketing érdekében fontos részt venni az újabb nagy közösségi oldalakon, de ne feledkezzünk meg a régebbi oldalakról sem. Az olyan közösségi oldalak, mint a MySpace és a Craigslist, óriási nyomon követhetőséggel bírnak, és ha figyelmen kívül hagyja őket, akkor egy nagy piacról lemarad. A közösségi média rendkívül versenyképes, és a régebbi telephelyek továbbra is piaci részesedéssel rendelkeznek
Ha online jelenléte bármilyen blogot is magában foglal, mindenképpen frissítse Facebook-oldalát a blog frissítése után. Ez a Facebook felhasználókat a blogjához vagy webhelyéhez vonzhatja, és nem hagy késleltetési időt a blogbejegyzés és a figyelem felkeltése között. Amint közzétesz egy blogbejegyzést, az elöregedni kezd, így a Facebookon történő híradás azonnal kihasználja a friss és releváns tartalmat.
Ha azt szeretné, hogy a közösségi média működjön az Ön számára, vegye szívébe a tippeket, és gyakoroljon velük. Amikor tudod, mit csinálsz a közösségi média marketingjével, rájössz, hogy több látogató van a webhelyeden, és végül több vásárló is.